2 תשובות
אף אחד לא שוכח , יש המון חיילים וכולם מלאכים וגיבורים !
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
גם אני שמתי לב ומסכימה שזה נורא מכעיס אבל מה את מצפה? הוא נפטר, זיכרונו לברכה. איזה עמוד כבר יעשו לו או איזה סרטונים? ההשפעות במדיה החברתית לא יעשו כלום, כולה יעלו מודעות ומה הטעם? שינוח על משכבו בשלום.
באותו הנושא: