13 תשובות
אני לא בן אבל כן זה מוריד..
בתור בת אני בטוחה שזה יוריד להם
הם מעדיפים את הבחורה שלהן פותחת חלונות
מוריד להם מאוד
שואל השאלה:
אוף ובנות מה איתכן? אולי אני אעבור צד
אנונימית
זה הומור.^^
איך את מעזה לקרוא לעצמך אלפא אם את לא מבינה ציניות ברמה שילדי טיק טוק יבינו^
^וואלה נכון צודקת, מחילה.
אשנה את זה.
אני אלפא גרועה ביותר.
ממתי יש בסטיפס ילדי טיקטוק?^^
אם את פותחת ב3 אני שלך
אנונימי
מתי אמרתי שיש בסטיפס ילדי טיק טוק
לא משנה.
וואי כן. הדבר השנוא עליי בבחורה.
באותו הנושא: