5 תשובות
לא נראה לי שכדאי לשים כל כך הרבה שמן בעוגיות. יצא מגעיל ולא בריא
אני די בטוחה שאפשר
אולי להמיר חצי במרגרינה וחצי שמן
ממש עדיף שלא. חמאה נותנת לעוגיות את הקראנציות הזאת. מחברת ונותנת טעפ מאוד שונה לעוגיה. גם יותר מדי שמן יגרום לעוגיות להתפרק ולהיות שמנוניות מאוד
שואל השאלה:
אז מה כן אפשר לשים במקום?
אנונימית