4 תשובות
כן למרות שבאנגלית לא ממש יש למה להתכונן אבל בסדר
כן כדאי ומומלץ
אם את חושבת שאת צריכה אז תתכונני.
אבל רוב האנשים שאני מכיר לא התכוננו למבחן הזה ועדיין הגיעו ל5 יח"ל, הוא לא מסובך בכלל.
אבל רוב האנשים שאני מכיר לא התכוננו למבחן הזה ועדיין הגיעו ל5 יח"ל, הוא לא מסובך בכלל.
כן, תתכונני למען הסר ספק
באותו הנושא: