7 תשובות
אני מאמינה שכן,
אחרי החיסון הזה כל דבר הגיוני.
תחכי עוד יום יומיים ואם ההקאות ימשיכו אז תבדקי את זה יותר לעומק.
כן.
כן.
אם זה נעשה חמור כדאי לפנות לקופת החולים שבה קיבלת את החיסון.
כן, זה קרה גם לי
כן.
אבא שלי סיפר לי שגם חברים שלו הקיאו אחרי החיסון השני ולי הייתה חולשה טיפה חום ורצון להקיא אבל לא הקאתי כי בדיוק בלעתי כדור ורציתי לשמור אותו בגוף