התחברות הרשמה

חברה ממש טובה שלי כתבה לי ברכה לראש השנה לפניי אז מה לרשום לה???

תענו מהר לא בא לי לסננן אותה וגם היא רושמת לי כל שנה אז זה די מביך
6 בספטמבר 2021, 14:46
ברכותברכהראש השנהווצאפ    
תשובה אחת
יפה שלי גם לך!
זכיתי בחברה כמוך!
איפה את עושה את החג?
ע
ערגלית דבש
באותו הנושא:
שנה שעברה חברה שאני מדברת איתה פה ושם כתבה לי ברכה קצרה ליומולדת בוואטסאפ
חברה ממש טובה שלי כתבה לי ברכה לראש השנה לפניי אז מה לרשום לה???
היום לראש השנה כל אחד כתב ברכה למורה אחר ובחרתי את המחנכת שלי
כתבתי ברכה לחברה הכי טובה שלי,מה אתם חושבים?
איך הברכה שכתבתי חברה הכי טובה שלי?
חייבת ברכות לראש השנה אני חייבת לעשות לחברה שליי
תשלחו ברכה לראש השנה פליז פליז פליז אבל ברכה ארוכה כזאת
ברכה לחברה לראש השנה?
החברה הכי טובה כתבה לי ברכה ליום הולדת אבל...
כתבתי לחברה הכי טובה שלי ברכה ליום הולדת אשמח אם תקראו ותגידו לי מה אתם חושבים.
אני ממש חייבת ברכה לראש השנה לחבר שליי ברכה יפה וארוכה מהלב פליז תעזרו לי