7 תשובות
לא כולם אבל אני חושב שהרוב כן
לא
לא כולם, אבל יש חלק.
לא
ממש ממש לא כולם
אבל בהחלט יש הרבה
אבל בהחלט יש הרבה
לא כולם. מה אכפת לך? תגיד תודה שאתה לא במינוס.
וזה בגלל שהם לא מרוויחים מספיק.
וזה בגלל שהם לא מרוויחים מספיק.
שואל השאלה:
אני אמרתי שאני בפלוס?
לא, לא אמרתי זאת.
אל תאמרי את המסקנות שלך לפני שהן עובדות.
אני בסה"כ בן 13 והתעניינתי לגבי זה,
בכל מקרה חג שמח!^
אני אמרתי שאני בפלוס?
לא, לא אמרתי זאת.
אל תאמרי את המסקנות שלך לפני שהן עובדות.
אני בסה"כ בן 13 והתעניינתי לגבי זה,
בכל מקרה חג שמח!^
אנונימי
באותו הנושא: