3 תשובות
הם חפרו מנהרה (במשך שנה וחצי) ועוד לא תפסו אותם עכשיו
הם מחבלים - אסירים ביטחוניים הם עשו מנהרה לעזה והיו סוהרים שעזרו להם לברוח
חפרו מנהרה במשך כמה שנים או שפשוט הלכו דרך פיר שכבר היה שם, לא כלכך הבנתי גם. לא הבחינו בהם כי הסוהרת במגדל שמירה ישנה. הם יצאו ואז התקבל דיווח על כמה רעולי פנים ליד הבית כלא וגם דיווחים מחקלאים ורק אחרי זה ראו שחסרים אסירים ועשו 1+1

הכי דפוק הוא שזכריה עבר לחדר עם ה5 גיהאדיסטים ממש יום לפני וזה היה חריג כי זה מסודר על פי ארגוני טרור, היה פה כנראה שיחוד של הסוהרים

הם כנראה נמלטו עם רכב מילוט שחיכה להם לג'נין ויש להם נשק לפי מה שהבנתי.