10 תשובות
לעשות מדיטציה
ומיינדפולנס
ובנוסף לפנות לפסיכיאטר לטיפול תרופתי
או לפסיכולוג לטיפול cbt
זה הכי הגיוני שיש. שנה חדשה התחילה וזאת תקופת הסתגלות והיא מאוד מלחיצה ומאתגרת. לאט לאט את תתרגלי ותסתגלי ותמצאי את אזור הנוחות שלך ותראי שהמצב ירגע. ממליצה לך למצוא שיטה שתעזור לך בהתקפי חרדה. בסיטואציות מלחיצות ממליצה לך להשתמש ברסקיו זה לא מזיק , לא סם, לא צריך מרשם וזה יכול מאוד להקל
תנסי בעיקר לתרגל הרבה נשימות ולקחת הפסקות מדברים שמלחיצים אותך בעיקרון כמה שיותר להגיע למצב שאת רגועה אם את יכולה תכתבי לי בפרטי
תנסי להבין למה ומאיפה את ההתקפי חרדה באים.תנסי לדבר על זה עם פסיכולוג ותנסי להרגיע את עצמך.בעיקרון את פשוט צריכה לדעת מאיפה זה בא.
תנסי ממש לתרגל נשימות, זה ממש עוזר מנסיון
שואל השאלה:
אני לא במצב גרוע, ואני יודעת מאיפה התקפי החרדה באים, אני סתם עוברת המון שינויים בבת אחת. ניסיתי מדיטציה ומיינדפולנס וכל זה.. לא עבד לי בכלל.. וללכת לפסיכיאטר או פסיכולוג רק בגלל כמה התקפי חרדה נשמע לי מוגזם..
אנונימית
אני לא חושבת ללכת לפסיכיאטר אבל אני חושבת שפסיכולוג באופן כללי זה משהו שכל בנאדם צריך במיוחד אדם קצת יותר מורכב.
תנסי לשתף אותו למה יש לך הקפי חרדה ואני ממש ממליצה באמת על מיינדפולנס למרות שזה קשה ברגע האמת.
באופן כללי פסיכולוג יכול לעזור בלי קשר להתקפי חרדה כי את מתארת שיש לך גם תקופה מורכבת בלי קשר.
זה כן ארבע התקפי חרדה נשמע לא טוב זה בהחלט גם פסיכיאטר יכול לעזור יש המון כדורים שעוזרים לחרדות ובעיני לא תעצרי את זה עכשיו זה רק ידרדר
4 התקפי חרדה נשמע גרוע, אין ספק שאת צריכה לפנות לעזרה מקצועית
שואל השאלה:
אני יודעת ש4 התקפי חרדה זה הרבה, אבל זה רק בגלל שזאת תקופה לחוצה עם הרבה שינויים דרסטיים בשבילי, וגם אם היה כדאי לי ללכת לפסיכולוג אין לי זמן במערכת כי אני בלימודים כל יום עד 19:00 ואז יש גם שיעורי בית וכו'.. יש לכם רעיונות אולי לדרכים לטיפול בלי פסיכולוג? אני כבר לוקחת רסקיו..
אנונימית
שמעי בעיקרון אני תמיד חושבת שחשובה מישהו שייעץ ךך, מישהו ניטראלי.
תמיד יש עוד אופציות ואת תוכלי למשל פשוט לעבור את זה לבד זה פשוט יותר קשה אבל בסוף זה יגמר תנסי לשתף מישהו קרוב אלייך כמו אמא וחברה מאוד טובה אבל בעיקרון אני חושבת שטיפול פסיכולוגי זה משהו חשוב ויכול הרבה יותר לסדר לך את המחשבות
הי, ראיתי את הפוסט שלך, את מתארת תחושות לא פשוטות, טוב שאת משתפת ולא נשארת עם זה לבד. למה את מתכוונת כשאת אומרת שהיו לך התקפי חרדה? מה הרגשת? האם את משתפת את ההורים שלך במה שעובר עליך? היית רוצה לדבר על זה עם היועצת בבית הספר שאת לומדת בו?

אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן אתה מוזמן לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/

אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital