29 תשובות
לא
לא
ממש לא
הייתי רוצה בן בכור
הייתי רוצה בן בכור
לא אתבאס, כן נחמד אם תהיה לי בת אבל זה לא כזה משנה
אעדיף בת
לא ,להפך
קצת כי יש לי שם שממש ממש חשוב לי לתת לילדה שלי
לא
גם אני רוצה בן בכור
גם אני רוצה בן בכור
חד משמעית לא , העיקר שיהיו בריאים
לא
לא אכפת לי אם יצא לי בן או בת אבל אם הם לא יוצאים מצחיקים אני שולחת אותם לאימוץ כי אני לא מתכוונת לחיות את החיים האלה בלזייף צחוק בבית של עצמי
לא אכפת לי אם יצא לי בן או בת אבל אם הם לא יוצאים מצחיקים אני שולחת אותם לאימוץ כי אני לא מתכוונת לחיות את החיים האלה בלזייף צחוק בבית של עצמי
נופ
לא
לא אני רוצה בן
להפך אחי, בנות מעדיפות (כמו רוב עם ישראל) בן בכור. מבחינת היהדות והתרבות שלנו בנים בכורים הם הפסגה
אנונימי
ממש ממש לא! העיקר שיהיה לי ילד/ילדה שיהיו בריאים אמן
האמת שאני ממש ממש רוצה בת, אבל אני לא אתבאס אם זה יהיה בן, כי בסך הכל זה פרט שולי, מה שמשנה שיהיו בריאים ושיגדלו להיות אנשים טובים.
ממש לא
אני רוצה בן בכור ואז בת
אני ממש אשמח
אבל אם זאת תהיה בת ולא בן זה גם יהיה מהמם
אני רוצה בן בכור ואז בת
אני ממש אשמח
אבל אם זאת תהיה בת ולא בן זה גם יהיה מהמם
לא
אני רוצה בנים האמת
אני רוצה בנים האמת
אני אתבאס מזה שאני בהריון מלכתחילה
לא דווקא להפךך
ממש לא
שרק יהיה בריא זה מה שחשוב לי
אני יאהב את הילד שלי גם בתור בן וגם בתור בת
שרק יהיה בריא זה מה שחשוב לי
אני יאהב את הילד שלי גם בתור בן וגם בתור בת
ממש לא
לא, מה זה משנה לי
ממש לא.. אני רוצה בן ובת
זה לא יהיה משנה לי
בת או בן
יש כאלה שלא יכולים להביא ילדים
אז הדבר האחרון שאני אתלונן עליו זה המגדר
בת או בן
יש כאלה שלא יכולים להביא ילדים
אז הדבר האחרון שאני אתלונן עליו זה המגדר
לא
אנונימית
אפילו אשמח
באותו הנושא: