6 תשובות
שואל השאלה:
אני מתה די
אנונימית
אין בזה משהו רע, עדיף להיות ילדותי עם אנרגיות חיוביות ושטויות במקום מבוגר מדוכא שמתנהג כמו סקווידוד מבוב ספוג כל היום
חחח מה את בת 18
אני גם ילדותית ממש אבל והרבה אנשים אומרים לי את זה אבל את צריכה לעשות מה שעושה לך טוב בלי לחשוב על מה שאחרים חושבים, תתעלמי מהם. את לא צריכה להפסיק להיות ילדותית בגללם.
יוא מה את בת 8?
שואל השאלה:
^חחח(ארוך)
אנונימית