5 תשובות
תדבר עם בית הספר שלך, ואולי תוכל לגשת לבחינה אקסטרנית.
שואל השאלה:
הבעיה בבגרות אקסטרנית היא שהיא עולה כסף ):>
אנונימי
עם כמה שאתה טוב באנגלית עכשיו, עוד שנה אתה תהיה טוב יותר
ואם במילא אתה טוב באנגלית אז אנגלית זה לא מה שישים עליך לחץ, מי שטוב באנגלית פשוט טוב

אם אתה בכל זאת רוצה אז יש אפשרות לגשת באופן אקסטרני אבל אני לא בטוחה, תשאל את המורים
תאמין לי שאנגלית זה לא מה שייצור לך לחץ בעתיד, זו בגרות שאין מה ללמוד אליה (לפחות מודול e, שאני מניחה שזה מה שפתרת)
לא כל כך אפשרי בכיתה י', אלא אם כן אתה בקבוצת 5 מואץ או בקבוצת דוברים, צריך בשביל זה אישור מיוחד שניתן במקרים מאוד חריגים. בכל מקרה, כפי שכבר ציינו מעליי, אם אתה טוב באנגלית אין סיבה שהבגרות באנגלית תעמיס עליך יחד עם שאר הבגרויות.. בכל מקרה לשאלון e של כיתה י"א כמעט אף אחד לא לומד, לא יודע איך זה עם g של י"ב והבגרות בע"פ אבל לדעתי אם אתה טוב באנגלית אין סיבה שלא תצליח להוציא ציון גבוה באנגלית ובו־זמנית להתמקד בשאר הבגרויות. בהצלחה