11 תשובות
עגיל בתנוך לדעתי לא יפה לבנים אבל אליקס יפה ממש גם לבנים וגם לבנות
יש לך שיער ארוך?אם כן זה ממש יכאב
שואל השאלה:
לא ישלי שיער רגיל ואיך עגיל קשור לשיער? כאילו שעשיער יתפס?
אני מתה על בנים עם הליקס גם טראגוס מהמם
לא כזה כואב
והרבה יותר יפה מעגיל רגיל
כן זה פשוט נתפס וכואב
אני אוהבת
לא אוהבת אני אוהבת גבר בלי עגילים
שואל השאלה:
האמת מלא כתבו שזה לא כואב בשאלה אחרת
יפה אבל כאילו זה כןאב רצח