7 תשובות
שואל השאלה:
איך יוצאים מהתפריט פה אבל?
שואל השאלה:
אבל איפה הוא אדוני זה לא עוזר^^^^
^^אפשר ללחוץ על חזרה למשחק
שואל השאלה:
איפה אבל -_-
בתפריט
לא נראה לי שאנחנו מדברות על אותו הדבר
נשמר אוטומטית, פשוט תצאו מהשמירה.
לא לסגור את הסוני או משהו, תצאו דרך התפריט ותחכו שהכל ישמר
בדרכ זה נשמר לבד
אבל יש שם לחצן שמירה