3 תשובות
בדיוק כמו שהתא בגוף האדם צורך סוכר וחמצן במטרה לבצע נשימה תאית ומכאן לייצר מולקולות atp או אנרגיה - כשאנחנו מתדלקים מכונית, ככל שננהג בה מה מהר יותר ולמרחקים ארוכים יותר- הדלק ייגמר. המכונית משתמשת בדלק כדי לנוע ולבצע את התפקיד שלה.
שואל השאלה:
סליחה על הבורות, אבל איך עניין השרפת דלק במנוע של המכונית מתקשר
סליחה על הבורות, אבל איך עניין השרפת דלק במנוע של המכונית מתקשר
המנוע זקוק לאנרגיה כדי לפעול
באותו הנושא: