3 תשובות
בדיוק כמו שהתא בגוף האדם צורך סוכר וחמצן במטרה לבצע נשימה תאית ומכאן לייצר מולקולות atp או אנרגיה - כשאנחנו מתדלקים מכונית, ככל שננהג בה מה מהר יותר ולמרחקים ארוכים יותר- הדלק ייגמר. המכונית משתמשת בדלק כדי לנוע ולבצע את התפקיד שלה.
שואל השאלה:
סליחה על הבורות, אבל איך עניין השרפת דלק במנוע של המכונית מתקשר
המנוע זקוק לאנרגיה כדי לפעול