5 תשובות
נראלך הם יבואו לכיוון סוריה המדינה שם רוצחים אזרחים הכל קורס אם כבר הם יחזרו לעזה או ילכו לירדן או מצרים לא יודעת
חחח את האמת שאני גם... כאילו קמתי עכשיו בגלל שחלמתי על מחבלים ואני גרה יחסית קרוב לכלא שהם ברחו ממנו...פשוט תשתדלי לא לחשוב על זה
אני מאמין שהם לא בארץ , בשביל שלא יתפסו אותם. אל תהיי בלחץ. תהיי רגועה, הכל טוב.
בכל מקרה, יש הרבה כוחות ביטחון שמחפשים אותם. הסיוכי שהם יגיעו לבית שלך מזערי.
נראה לך שלמחבלים משעמם בחיים הם בורחים לגבול עזה או שהם עושים פיגוע ואם הם היו רוצים לעשות פיגוע זה כבר היה קורה בכל מקרה הכול טוב זה בקטנה השבכ עובד 24/7 וכבר איתרו 2 מהם
לא יקרה ל שום דבר הם לא נראלי בארץ