2 תשובות
כשנדלקת נורה
ואין קשר להונדה סיוויק, בכל רכב גלגלים צריכים שיהיה בהם אוויר
בכל מקרה אם ההגה נוטה לאחד הכיוונים, כנראה שבאחד הגלגלים בכיוון הזה חסר אוויר
אתה יכול גם ללכת פשוט לתחנת דלק, לבדוק מה הל"א שצריך להיות בגלגלים ולמלא בכולם ליתר ביטחון
אנונימי
אני ממלא אוויר כול שבועיים ברכב בלי קשר לנורה
תמיד יורד לגלגל שלי איזה 5 psi בחודש
אז מומלץ לעקוב אחרי זה כל הזמן, זה גם יותר בטוח וגם זה חוסך בדלק כשהגלגלים מנופחים לפי דרישות היצרן
אנונימי