4 תשובות
כל אחד לוקח אחרת
אני הרגשתי רגיל רק כאב ביד של החיסון וזהו
אני הרגשתי רגיל רק כאב ביד של החיסון וזהו
לא עשיתי עדיין
פחח
היד כאבה רצח, יצא לי פצע חום שעדיין עד עכשיו כואב לי בלשון, הבית שחי יצא שם גולה מוזרה כזו..
זה היה נוראי
היד כאבה רצח, יצא לי פצע חום שעדיין עד עכשיו כואב לי בלשון, הבית שחי יצא שם גולה מוזרה כזו..
זה היה נוראי
שואל השאלה:
כי אני עושה בערך עוד שעה את החיסון השלישי ופתאום מלא אנשים מדברים על התופעות לוואי ושזה יותר גרוע מהחיסונים הקודמים.. אז זה קצת מלחיץ
כי אני עושה בערך עוד שעה את החיסון השלישי ופתאום מלא אנשים מדברים על התופעות לוואי ושזה יותר גרוע מהחיסונים הקודמים.. אז זה קצת מלחיץ
אנונימית
באותו הנושא: