3 תשובות
זאת לא מחלקה, זאת מרםאה להפרעות אכילה ושמעצי דברים ממש סבבה מבנות שהיו שם
שואל השאלה:
את יכולה לפרט לי בפרטי אולי?
את יכולה לפרט לי בפרטי אולי?
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי תמיד אהובה, אבל אני מטופלת במרפאה להםרעות אכילה בנתניה, חברות שלי בהדרים אבל אם עש לך שאלות מוזמנת לדבר3>
באותו הנושא: