8 תשובות
blade גיטרה פצצה,
סאונד חם מהסרטים
איכות שוויצרית (שוויץ) ללא פשרות

https://youtu.be/nycon5hhmkw
איזו יש לך כבר?
אני לא אוהבת את הibanez
אני ממליצה מאוד על prs,שכטר וגקסון אבל ג'קסון יקר יותר
יש מגוון די רחב של גיטרות אצלם אפילו במחיר יותר נמוך מ2,500 אבל תלוי מה מחפשים
לי אישית יש שכטר והיא מדהימה,הייתה לי גיבסון לפני זה ולא הייתי מרוצה בכלל
שכטר לרוב יותר זולות אבל מגוון גדול
כן, אז אני מניח שאת מחפשת האמבאקרים כי כרגע יש לך סינגל-קוילים
יש שכטר, ג'קסון וכמו שאמרת איבנז שעושות את זה ממש טוב. במחיר כזה, הייתי מציע על שכטר.
הם עושים גיטרות יותר זולות, אבל באיכויות מצוינות למחיר שלהן
יש מגוון של שכטר בwild guitars הם מצוינות וזולות
שואל השאלה:
הראשונה פנדר סקוויר
אנונימית
יש גם שכטר טובות עד 2500
את מחפשת בעיקרון האמבאקרים רציניים, כן?
שואל השאלה:
תודה
אנונימית