10 תשובות
שואל השאלה:
היא שאלה בסטיפס אם היינו יוצאים אתה
הייתי חייב
היא שאלה בסטיפס אם היינו יוצאים אתה
הייתי חייב
אנונימי
לא מכבד.
האמת זה יותר ניראה שזה בצחוק מאשר בשביל לפגוע.
לפחות ככה אני הייתי לוקחת את זה..
בקטנה הכול טוב
לפחות ככה אני הייתי לוקחת את זה..
בקטנה הכול טוב
שואל השאלה:
פשוט כתבתי לה 'את ב00:17'
פשוט כתבתי לה 'את ב00:17'
אנונימי
חחח אני מת אני שולח את זה לככ הרבה עכשיו תודה לך
חד משעמית שכן
אני רוצה לראות את זה
הייתי צוחקת אם היית שולח לי את זה
יש כאלה שיקחו אל זה ללב יש כאלה שעל הזין שלהם. איך היא הגיבה?
יש כאלה שיקחו אל זה ללב יש כאלה שעל הזין שלהם. איך היא הגיבה?
שואל השאלה:
לקחה את זה קשה, גם עשתה לי מינוס
לקחה את זה קשה, גם עשתה לי מינוס
אנונימי
אז אם לקחה קשה עדיף לך להתנצל ולהגיד שלא התכוונת לפגוע. אחרי הכל כן שלחת את זה רק בשביל הצחוקים לא בשביל שהיא תיעלב
באותו הנושא: