4 תשובות
תשאלי את האחות כמה שיותר מהר..
שלא תגרמי לאנשים שקבוצת סיכון לנזק
אם עשית בדיקה ויצאת שלילית כניראה זה שאריות זה קורה אבל אם לא אז תעשי בדיקה אל תסתמכי על זה שאת פתאום מרגישה טוב
ברור שלהתייעץ עם אחות.
לא למדת רפואה בשביל לקבוע שלא תסכני שם מישהו, ואת תחזרי הבית בסופו של דבר את יכולה לסכן גם אותם.
שואל השאלה:
לא עשיתי בדיקה אסור למחלימים לעשות שלושה חודשים
אנונימית