8 תשובות
כן, זה יכול להיות קשור.
קחי אופטלגין/אקמול ותנוחי.
תרגישי טוב3>
קחי אופטלגין/אקמול ותנוחי.
תרגישי טוב3>
כן זה התופעות
כן, לי היו כאבי ראש והרגשתי כמו סמרטוט יומיים אחרי החיסון
כן, גם אני עכשיו ככה-אלה תופעות הלוואי של החיסון. תרגישי טוב❤
שואל השאלה:
תכננתי ללכת עם חברים לאנשהו עכשיו, עדיף לוותר?
תכננתי ללכת עם חברים לאנשהו עכשיו, עדיף לוותר?
אנונימית
כן זה קרה גם לאחותי זה שום דבר
אה שלישי זה גם יכול להיות זה תופעות לוואי
חיסון שני של קורונה?
כן
כן
באותו הנושא: