12 תשובות
זה תמיד כואב לשחרר❤
אבל לפעמים אין ברירה
אבל לפעמים אין ברירה
כן ואז שזה יוצא זה כיף לא נורמלי
חחח אמלה כן
אנונימית
אני משתינהה
כי את לא שותה מספיק מים אז זה יבש וקשה
כן קרה
כן קרה
מסכימה עם התשובה השניה חחח
הייתה לי סיטואציה נורא קשה בשירותים לפני איזה יומיים ליטרלי נאבקתי על החיים שלי עוד שניה בכיתי ואז כשזה יצא זה היה כזה "דאממ לפני שניה כמעט מתתי ביסורים אבל זה היה ככ שווה את זה"
הייתה לי סיטואציה נורא קשה בשירותים לפני איזה יומיים ליטרלי נאבקתי על החיים שלי עוד שניה בכיתי ואז כשזה יצא זה היה כזה "דאממ לפני שניה כמעט מתתי ביסורים אבל זה היה ככ שווה את זה"
אנונימית
נכון יאוו באלי קקי קשוח עכשיו^
לשחרר את הקקי זה כואב כמו לשחרר מהאקס ממש 3\>
כן
מוזרים^^
מוזרים^^
אנונימי
אני בוכהה מהתשובות בשאלה הזוו (ומסכימה עם כל אחת ואחת)
אנונימית
אני מתה מהתגובות
כל תשובה נכתבה מהלב
באותו הנושא: