11 תשובות
שואל השאלה:
לא משנה כבר נכנסה השבת. הלך עליי.
אנונימית
תשמריי
אנונימית
תעשי מה שמרגיש לך לנכון, לא מה שאת חושבת שאת צריכה או מה שאחרים מצפים ממך. מה שגורם לך להרגיש טוב.
אוי באסה פעם הבאה תנסי שוב
לפחות יש לך הזדמנות לשמור כיפור בסטי!!!
שואל השאלה:
שמרתי אבל נשברתי כששמעתי על האזעקות בדרום.. בכל מקרה אני שומרת כיפור מאז ומתמיד אז אני מקווה שאהיה בסדר..
אנונימית
תשמעי שנייה
אם מה ש"נשברת" זה שאת משתמשת בטלפון, אז בעצם לא חיללת שבת באמת ממש, ולכן אל תקחי את זה כייאוש וללכת לעשות הכל וזהו.
אם את רוצה הסבר לגבי זה, אני אוכל לפרט בפרטי אם זה מעניין אותך, זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה.
רק שזה לא איך שכולם רואים את זה, כי כולם לא נכנסים לפרטים הטכניים של זה.
לא נורא
שבת הבאה תשמרי ואם תהיי אצל משפחה דתייה (אם יש לך) זה יקל עלייך
אם יש דברים שאת לא סגורה עליהם אם הם מוצרים או לא את יכולה לשאול רב
בוודאי.
וגם אם נכשלת, לא נורא ממשיכים לשמור את השאר
אנונימי
כל הכבוד לך
תישמרי כדי לך זה מביא ברכה