27 תשובות
וואלה הייתי מתרגשת אבל לא היה לי נעים שרק הוא משלם
תלוי מי הבן אדם ומה הוא בשבילי.
תכלס, אם אני מרגישה אליו משהו וסומכת עליו,כן
אנונימית
לא
גם לא הייתי רוצה להיות במקום שלו ולשלם על מישהו אחר שהוא חא המשפחה שלי גם אם היה לי מלא כסף
זה לא הוגן ולא נעים לא מצידו ולא מצידי
לא הייתי מסכימה, לא יודעת לא נעים לי שאנשים משלמים עליי למוטרות
שואל השאלה:
התכוונתי שהגבר ישלם
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר טעם חיצוני וכימיה?
אנונימי
מחפשת את הקאץ'
שואל השאלה:
ואם הוא מחפש פרטנר/פרנטרית לחופשה כדי שלא יהיה לבד?
אנונימי
אם זה גבר לרוב זה לקטע מיני או זוגיות
גם אמרת חדר זוגי דלוקס זה נשמע ככה

לא הייתי רוצה שישלם את הכל זה לא נעים
גם אני מחפשת פרטנרית להופעה וכל זה
אבל לא אשלם עליה
טיסה לשלם לבד
הכרטיס להופעה חינם
והמלון חצי חצי
שואל השאלה:
ואם יש אפשרות למיטות נפרדות? כי חבל סתם לתפוס עוד חדר
אנונימי
לא קשור לעוד חדר או מיטות לטוס עם בן אדם שהוא לא החבר הכי טוב שלי לחדר זוגי דלוקס והכל זה חשוד
שואל השאלה:
ואם את סומכת עליו?
אנונימי
שואל השאלה:
ועם הארי סטיילס היית טסה?
אנונימי
תלוי מי הוא, ועד כמה אני מרגישה איתו בנוח
טסה כמו גדולה וגורמת לו לשלם גם על הטיסה
אנונימית
את הארי אני כנראה יותר מכירה מאדם זר אז כן
אני יודעת שזה נשמע מטומטם כי אני לא מכירה אותו באמת אבל אני מכירה אותו כדי לדעת שהוא לא ייקח מישהי בשביל סקס
אני לא אחשוד בו כי גם שהוא מצולם אתה יכול להכיר אותו ולדעת מי זה פחות או יותר
לעומת אדם זר
שואל השאלה:
מי אמר שזה בשביל מין לעזאזל
אנונימי
למה אתה חושב שאנחנו לא הולכות על זה ווזה חשוד לנו?

לא כל גבר אבל היום מפחיד באופן כללי לסמוך על גברים
לא חסר גברים שמנסים דברים

לא כולם אבל לא חסר
שואל השאלה:
אני לדוגמה הייתי מציע רק כדי לא להיות לבד באמצע שום מקום בעולם
ולא בשביל שום מטרה אחרת חס וחלילה, לא הייתה לי כוונה שזה ישמע מחשיד
זה הכי לא כיף לטוס לבד
הפכו כל גבר נחמד לסמרטוט או "סוטה" בגלל כמה אהבלים
המצב עצוב
אנונימי
שואל השאלה:
אולי עדיף לטוס לבד אם ככה
אנונימי
קח אותי איתך
זה לא קשור זה גם לא כמה

שגבר שלא מכיר אותנו מציע ככה זה מחשיד
כי לצערנו בעולם של היום אישה לא בטוחה
תראה כמה מקרי אונס יש
למה אומרים להזהר במועדון?
לא סתם
למה אומרים לא לשתות ממשקה שמישהו הזמין לך או להסתכל טוב שמכינים את המשקה?
זה לא. סתם כי משעמם לנו
אני לא אומרת שכל גבר הוא מסוכן
אבל לפני שטסים עם מישהו צריך להכיר אותו טוב
גם אני רוצה לטוס עם מישהי ולא לבד
אבל לא אשלם עליה על הכל וגם אכיר אותה לפני
שואל השאלה:
אבל אמרתי "מכירות" ולא "זר"
אנונימי
lee צודקת
ואם אני מכירה
זה תלוי כמה אני סומכת עליו
אבל לא הייתי רוצה שגבר ישלם לי על הכל