9 תשובות
באיזה כיתה את?
אנונימית
שואל השאלה:
י
אנונימית
יא גם לי יש בראשון ולא למדתי בסטיז
אני ביא אבל בכל מקרה כן
אנונימית
גם אני כיתה י וגם לי יש מבחן במתמטיקה בראשון, מה הסיכויים שהבית ספר שלך הוא שש שנתי?
אנונימית
שואל השאלה:
טוב לדעת שאני לא היחידה
אנונימית
שואל השאלה:
הבית ספר שלי לא שש שנתי
אנונימית
אה אז לא משנה,
בהצלחה!!
לצערי אני לא אצליח לעזור לך בתרגילים אם את צריכה עזרה
אבל לפחות אצלנו (גם כיתה י') אמרו שלוקחים שתי מבחנים מתוך שלושה לתעודה
אז את יכולה להתנחם בזה
אבל שזה לא יגרום לך פחות להשקיע כי בכל מקרה צריך שתי מבחנים טובים,
המוטיבציה ללמוד זה פשוט לדעת שאם עכשיו לא הצלחת זה לא סוף העולם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה:)
אנונימית
בהצלחה ❤