5 תשובות
גם אני
ואני לוקחת תיק קטן גב
שואל השאלה:
זה מספיק לך? לכל הספרים והכל?
אנונימית
אה עדיין לא אמרו לי על ספרים
יש לי מפגש מחר ואדע
שואל השאלה:
הגדול או הבינוני?^
אנונימית
אצלנו הרוב המוחלט משתמשים בתיק גב רגיל כמו של בית ספר. כמו של גאנספורט לדוגמא
וזה מספיק
אנונימית