5 תשובות
גם אני
ואני לוקחת תיק קטן גב
ואני לוקחת תיק קטן גב
שואל השאלה:
זה מספיק לך? לכל הספרים והכל?
זה מספיק לך? לכל הספרים והכל?
אנונימית
אה עדיין לא אמרו לי על ספרים
יש לי מפגש מחר ואדע
יש לי מפגש מחר ואדע
שואל השאלה:
הגדול או הבינוני?^
הגדול או הבינוני?^
אנונימית
אצלנו הרוב המוחלט משתמשים בתיק גב רגיל כמו של בית ספר. כמו של גאנספורט לדוגמא
וזה מספיק
וזה מספיק
אנונימית
באותו הנושא: