6 תשובות
כי בדרך כלל לא עובדים בשישי שבת ובשישי היה ה10, אם מחר לא נכנס תדברי עם הבוס
גם לי לא נכנסה משכורת ורשמתי לבוס שלי והם יבדקו ויודיעו לי כדאי לבדוק
אין קשר עובדים לא עובדים אם זה אמור לעבור אוטומטי לחשבון אז היית אמורה לקבל את זה כבר אם לא קיבלת תרשמי לבוס
גנבתי אותה
תרשמי לו מחר עכשיו שבת אפילו שהיא יצאה מאוחר והוא גם בן אדם
שואל השאלה:
כי אחותי עובדת גם בעבודה שלי וכבר נכנס לה שישי
אבל אנחנו לא באותו בנק
כי אחותי עובדת גם בעבודה שלי וכבר נכנס לה שישי
אבל אנחנו לא באותו בנק
באותו הנושא: