6 תשובות
לעשות שיתוף מהפוסט עצמו ואז יש אפשרות לשתף בסטורי
שואל השאלה:
^ לול אין לי אופציה כזו.
^ לול אין לי אופציה כזו.
אנונימית
כאילו שיתוף מהחץ לא ה3 נקודות
שואל השאלה:
^ כן, משם.
^ כן, משם.
אנונימית
שינו את זה. צריך להיכנס לאיפה שעושים סטורי, ואז לעשות תמונה/ליצור רקע, ואז איפה שהסטיקרים יש אפשרות של שיתוף מחדש.
שואל השאלה:
^ טנקס
^ טנקס
אנונימית
באותו הנושא: