33 תשובות
לא
אנונימי
לא נראה לי האמת
תגביל את האדם שאתה מדבר איתו
^בטוחה שזה עובד?
אולי אם עושים מצב טיסה ואז מסתכלים?
לא יודע לא ניסיתי
שואל השאלה:
תראי אני רוצה רק לקרוא את ההודעה, לחשוב על תשובה ואז להחזיר לרגיל. זה לא יעשה משהו נכון? יימחק/ייעלם וכאלה
אנונימי
^אני חושב שלהגביל את הבן אדם כן יעבוד
אני אבדוק ואחזור אליך רגע
שואל השאלה:
לכבות את הוייפיי *בדוק* עובד?
וכשאני מחזיר את הוויפיי זה ירשום לו סין?
אנונימי
אל תכבה את הווי פיי תא בטוח שזה עובד
הרגע בדקתי ופשוט תעשה את זה
תכנס לחשבון של מי שאתה רוצה לקרוא את ההודעה
תלחץ להגביל אותו
תקרא את ההודעה ב"בקשות"
ואז תחזור ותוריד הגבלה
בדקתי וזה עובד
אפשר רק באינסטגרם ++ (הפרוץ)
אנונימי
^^אבל אתה לא יכול תהכנס להודעה אם אין אינטרנט
אבל זה לא משנה השיטה שלי יותר נוחה
לשים מצב טיסה ולהיכנס להודעה זה הכל
וכשתצא ממצב טיסה עדיין לא יהיה לו seen
אינסטגרם עובד על אינטרנט אם אין לך אינטרנט שום דבר שתעשה לא יישמר
הוא יראה seen רק כשתקרא את ההודעה שלו כשיש לך אינטרנט
למה עשיתם מזה כזה עניין זה לא כזה מסובך
אנונימית
בטוחה?^
ניסיתי עם המצב טיסה וזה לא עבד...
גם לכבות את הוויפי לא עבד לי
פשוט תגבילו את המשתמש מה אתם מסתבכים
אבל זה לא עובד...
אוקיי לנטוש משום מה פעם זה עבד ועכשיו לא
אנונימית
כן יש
תגביל את האדם ואז הוא יופיע לך בבקשות והוא לא יראה שראית
אם יש לך חשבון עסקי אז אפשר לעשות סמן כלא נקרא
שואל השאלה:
טוב עכשיו אני צריך לנסח לה תשובה טובה למה לזה אין שיטה
אנונימי
כן אבל זה לא דרך האינסטגרם הרגיל
למחוק את אינסטגרם מהאחרונים, לשים על מצב טיסה, להכנס לאינסטגרם, להכנס להודעה, לקרוא, למחוק את אינסטגרם מהאחרונים, להחזיר את האינטרנט.
כן.
איך מגבילים משתמש?
קצת לפני שאת נכנסת להודעה לשים על מצב טיסה
שימו מצב טיסה לפני שנכנסים להודעה
אל תעשה מצב טיסה, כי כשמחזירים את האינטרנט זה עושה seen
תלך לפרופיל וב3 נקודות למעלה תעשה הגבלת משתמש, תסתכל על ההודעה, תצא ואז תוציא את ההגבלה.
להיות על מצב טיסה
להעביר את הטלפון למצב טיסה
פשוט תגביל אותו