5 תשובות
בסדר זה זמני הכל בסדר
תנסי להיות עם ילדות אחרות
הייתי במצב שלך, זה ישתפר רק תני לזה קצת זמן
אוייש האמת שגם אני הייתי במצב הזה, זה בסדר הן יצאו מבידוד וזה יחזור למה שזה היה אין טעם להלחץ מזה או משהו. להיפך את יכולה להכיר חברים חדשים.
שואל השאלה:
לא אני מתכוונת שחברות שלי לא הגיעו אז אני יושבת לבד בדשא