7 תשובות
אקרא ספרים(אני יכולה לסיים ספר בכמה שעות אם יש לי זמן)
אשן
אשחק עם אחים שלי במשחקי קופסא
צם
מונופול (אם אני לא יכול לנסוע לפחות אני אסע באוטו של המונופול)
בבית הכנסת
בבית
אולי אופניים
סבתא
מה שאני עושה בכל ערב רגיל..?? אין שום דבר שונה ביום הזה בשבילי - חוץ מזה שאין מכוניות ואפשר לנסוע באופניים! יאי
יושן אצל חברים וצמים ביחד ושומרים הכל תהיו עם כמה שיותר חברים ותנסו לצום וגם אל תהיו בטלפון זה היה הרבה יותר קל
צום
אולי אופנים
משחקי קופסא