6 תשובות
כן אבל לאף אחד לא אכפת מהדרום, הם משלמים הרבה הרבה פחות מיסים מאשר במרכז.
שואל השאלה:
צריך להיות אכפת זה לא אמור להיות ככה
אנונימית
היי אהובה,
אני מצטערת שאת צריכה לעבור את כל זה.
ואת צודקת באמת נותנים יותר את היחס רק לאלה שמהמרכז (אני מהמרכז ואני אומרת את זה) ובכללי אני מקווה שהכל יסתדר מהר 3>
עוד מעט לדעתי יהיה הסלמה זה בהדרגה ואני רגילה כבר לזה שמפקירים אותנו והכל טוב אנחנו בשביל הממשלה סתם בובות שגדלנו לזה :)
שואל השאלה:
אני לא עוברת את זה אני מהמרכז פשוט כואב לי על הדרום.
אנונימית
בבחירות הבאות פשוט תבחרי במועמד שאכפת לו מהדרום.
זה המקסימום שאת יכולה לעשות.
אם את מהדרום פשוט תעברי דירה.