16 תשובות
אני חושבת שעדיף שתשארי בבית במיוחד אם את אמורה להיות הרבה זמן בבית ספר
שואל השאלה:
אוף אני לא רוצה להפסיד בית ספר מחר
אוף אני לא רוצה להפסיד בית ספר מחר
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה זה גם אם אני ארגיש טוב בבוקר ובהמשך היום אני ארגיש נורא מה אני אעשה?
אם אם אני אתחיל להרגיש נורא כבר בבוקר לקום לבית ספר או לא לקום?
השאלה זה גם אם אני ארגיש טוב בבוקר ובהמשך היום אני ארגיש נורא מה אני אעשה?
אם אם אני אתחיל להרגיש נורא כבר בבוקר לקום לבית ספר או לא לקום?
אנונימית
אם תרגישי לא טוב בבוקר אז אל תלכי
אם ממש חשוב לך ללכת תלכי והכי גרוע זה שתחזרי הביתה
אם ממש חשוב לך ללכת תלכי והכי גרוע זה שתחזרי הביתה
תקומי עדיף לך לזוז כשאת משותקת וזה לפחות אני זה עושה לי יותר רע
תלכי ואם תרגישי שאת באמת לא מסוגלת
תחזרי
תלכי ואם תרגישי שאת באמת לא מסוגלת
תחזרי
שואל השאלה:
יש לי גם מחר הרבה מקצועות חשובים, ורק תחילת שנה ואני כבר לא מגיעה
יש לי גם מחר הרבה מקצועות חשובים, ורק תחילת שנה ואני כבר לא מגיעה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אנדומטריוזיס?
מה זה אנדומטריוזיס?
אנונימית
אל תלכי מחר דבר ראשון תעשי תרגילים לבטן תמששי אותה כזה למטה זה עוזר ממש תשתי כדור (אם יש לך) ותנסי לנוח כמה שיותר אל תלכי לבית ספר שאת במחזור קשוח לא ממליצה באמת
שואל השאלה:
יש לי מחר שיעור ספורט בנוסף לכל... כדאי לי ללכת
יש לי מחר שיעור ספורט בנוסף לכל... כדאי לי ללכת
אנונימית
שואל השאלה:
אוי ואבוי קראתי עכשיו מה זאת המחלה הזאת ואני עוד יותר בלחץ
אני לא רוצה ללכת לבדוק את זה אני פוחדת *יש לי חלק מהתופעות שכתובות שם*
יקרה לי משהו אם אני לא אלך לרופא?
אוי ואבוי קראתי עכשיו מה זאת המחלה הזאת ואני עוד יותר בלחץ
אני לא רוצה ללכת לבדוק את זה אני פוחדת *יש לי חלק מהתופעות שכתובות שם*
יקרה לי משהו אם אני לא אלך לרופא?
אנונימית
שואל השאלה:
ובדרך כלל, כל הכאבים החזקים האלה הם בין היום הראשון עד היום השלישי של המחזור שלי, אחר כך אני מרגישה בסדר פשוט היומיים הראשונים הכי כואבים אצלי
ובדרך כלל, כל הכאבים החזקים האלה הם בין היום הראשון עד היום השלישי של המחזור שלי, אחר כך אני מרגישה בסדר פשוט היומיים הראשונים הכי כואבים אצלי
אנונימית
שואל השאלה:
וואי התחילה לי סחרחורות עכשיו
וואי התחילה לי סחרחורות עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
לקחתי כבר 3 כדורים היום, (ועוד אופטלגין שנחשב לכדור חזק, משפיע ממש ממש קצת)
לקחתי כבר 3 כדורים היום, (ועוד אופטלגין שנחשב לכדור חזק, משפיע ממש ממש קצת)
אנונימית
שואל השאלה:
הטווח גילאים שם זה בין 20-40
אני בת 14.. זה יכול להיות בגיל שלי?
הטווח גילאים שם זה בין 20-40
אני בת 14.. זה יכול להיות בגיל שלי?
אנונימית
שואל השאלה:
יואוו מה הבעיה בגוף שלי למה הוא לא יכול להיות כמו כולם תמיד יש אצלי בעיות
יואוו מה הבעיה בגוף שלי למה הוא לא יכול להיות כמו כולם תמיד יש אצלי בעיות
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי בסוף והיה בסדר (:
הרגשתי טוב!
תודה רבה לכן!
הלכתי בסוף והיה בסדר (:
הרגשתי טוב!
תודה רבה לכן!
אנונימית
באותו הנושא: