8 תשובות
דיי גם אני רבתיי עם אמא שלי זאני אקום אבל אצלי אני לא מתנצלת חח כי אחרי זה אנחנו מדברות כאיחו לא קרה כלום אממ תכתבי לה
אמא רציתי להגיד לך שאני מצטערת על מה שהיה בבוקר פשוט רק קמתי לא יודעתת היא תסלח לך כבר לבד
גם אצלי זה קורה תכתבי לה "אמוש סליחה על מה שקרה בבוקר אני מקווה שתסלחי לי, אני אוהבת אותך עד השמיים!"
אימוש, אני די מצטערת על מה שקרה הבוקר, אני אוהבת אותך מאד ומעריכה, שיהיה המשך יום נהדר
היי אמא, רציתי להתנצל על הדברים שאמרתי לך בבוקר, לא התכוונתי לפגוע בך ויצאתי לא בסדר, סליחה.
אוהבת אותך מאוד, המשך יום נעים 3>
לא צריך מגילה , פשוט לכתוב, מצטערת על המילים שאמרתי אוהבת אותך.
S.o
שואל השאלה:
אבל מה להגיד לה ?
אנונימית
אני פשוט כותבת לה
"אמא אני מצטערת אני ממש אוהבת אותך"
והכל רגיל
עדיף להתקשר