10 תשובות
לא
לנו יש את אלוקים
לנו יש את אלוקים
אם תהיה מלחמה עם איראן אז כן...
אנונימית
אם נתקוף את מתקי הגרעין של איראן בלי שום סיוע אמריקאי, כן לפי מה שהבנתי אין להם כוונה לעזור לנו כי הם לא מבינים את המשמעות של זה למרות 11/9
אנונימית
שואל השאלה:
מצד שני לאיראן ולישראל יש את אותה כמות חיילים בערך,ויש דברים שישראל גוברת עליהם על איראן
מצד שני לאיראן ולישראל יש את אותה כמות חיילים בערך,ויש דברים שישראל גוברת עליהם על איראן
אנונימית
תמיד יש
פעם אחרונה שסמכתם על עצמכם סיימתם במלחמת יום כיפור
צבא חזק לא אומר צבא טוב.
אנונימית
אז אתה מאמין בו ואומר שהוא רע? חחח
compss, פעם אחרונה שסמכנו על אלוהים גמרנו באושוויץ, אני לא הייתי סומך על הנוכל הזה.
ומה יותר קטלני?
באותו הנושא: