התחברות הרשמה

מה אני יכולה לענות למישהו שרשם לי "אוכל אוהב אותי ואני אוהב את האוכל"

13 בספטמבר 2021, 09:25
ווטסאפהודעותכתיבהWhatsAppInstagram    
5 תשובות
דבה
א
אשת מייקי
מסכימה מזדהה ומחזקת
t
tree
פשוט לרשום תהנה עם האוכל
י
ילדכאפות123
"מה איתי?"
"אז מתי החתונה"
"יפה יפה"
א
אובססיבית לאמריקאים
"טווינז"
ש
שמנדוזה
באותו הנושא:
מה לענות למישהו שרשם לי " במה זכיתי שעשית לי לייק" ?
מה לענות למישהו שרשם לי:
מה אפשר לענות למישהו שרשם לי "חחח"?
דחוף, מה לענות למישהו שרשם אני אצטרך לחכות שבוע כדי לראות אותך ?
מה אפשר לענות למישהו שרשם לי "חיים שלי" הצעות נורמליות מישהו יודע
איך אפשר לענות למישהו שרשם לי בקיר תודות?
מה לענות למישהו שרשם לי?
מה לענות למישהו שרשם לי "you are just a jaw" ?
מה אפשר לענות למישהו שרשם לי עכשיו בוקר טוב ?
מה לענות למישהו שאני לא מכירה שרשם לי באינסטגרם "מהממת נודר"?
מה לענות למישהו שרשם לי מה מישהי כמוך עושה פה?