5 תשובות
דבה
מסכימה מזדהה ומחזקת
פשוט לרשום תהנה עם האוכל
"מה איתי?"
"אז מתי החתונה"
"יפה יפה"
"אז מתי החתונה"
"יפה יפה"
"טווינז"
באותו הנושא: