11 תשובות
אני 1.59
ולא משנה לי הגובה חחח
ולא משנה לי הגובה חחח
1.57
אעדיף מישהו 180-
אבל אם אני אמצא מישהו שאני אוהבת לא יפריע לי שהוא יהיה גם 2.00
אעדיף מישהו 180-
אבל אם אני אמצא מישהו שאני אוהבת לא יפריע לי שהוא יהיה גם 2.00
1.60 אני מעדיפה מישהו 1.75 ומעלה
1.57, אעדיף מישהו 1.80 אבל לא אפסול על 1.90
1.62 אני אעדיף 1.80 אבל גם 1.90 אני אוהבת..
אני אוהבת גבוהים
אני אוהבת גבוהים
1.68, מעדיפה 1.80
1.64
אעדיף 180
אעדיף 180
אנונימית
1.56, מעדיפה 1.80 כי יש גבול לכמה אני יכולה להרים את הראש
אבל אם אני אמצא מישהו שאני אוהבת זה לא משנה כמה גבוה הוא יהיה מבחינתי
אבל אם אני אמצא מישהו שאני אוהבת זה לא משנה כמה גבוה הוא יהיה מבחינתי
1.57, אני אעדיף 1.80
1.60, 1.80 אבל בכלליות לא אכפת לי גם 1.70 העיקר שיכבד אותי וימשוך אותי מינית
אני גובה מטר 59 ולא ממש משנה לי אבל שלא יהיה מתחת למטר 70
אנונימית
באותו הנושא: