5 תשובות
כלום, אולי תהיה לה בחילה...
אבל בפעם הבאה לשים לב ולהרחיק ממנה
היא אכלה הרבה?
הכל טוב אם זה רק אחד הכל טוב
ואגב אני ממש מקנאה בכלבה שלך לא אכלתי סושי מלא זמן אוף
זה לא כמות גדולה יכול להיות שהיא לא תרגיש טוב ואולי תקיא אבל היא תהיה בסדר
תזהרי ממש מה אבוקדו זה אסור לכלבים
הכל טוב החתולים שלי תמיד גונבים לי סושי והכל טוב
שואל השאלה:
היא אכלה ככה שתיים היא פשוט קפצה על המיטה שלי ולא שמתי לב ^^^
אנונימית