6 תשובות
לא
חחח כן!!! שתי האחיות שלי :/
כן שיואו מביך
איך מרוקאיות מתנהגות?
ואיך רוסיות אמורות להתנהג?
דחפי תסטראוטיפים שלך לתחת
אנונימית
וואי כלכך. כמו אחותי ועוד מישהי שהייתה איתי בכיתה פעם