5 תשובות
מפחיד אבל הם כנראה לא ישתמשו בו
שחייבים לפעול מה זה הדבר הזה?!
שיפוצצו אותנו כבר יאללה נמאס להמתין
שגם לנו יש פצצות אוטומיות, והם לא כאלו קרובים, והם צריכים לפתח גם טיל בליסטי שמסוגל לחצות ארצות וזה גם לא פחות קשה.
שזה מפחיד אבל להם יש עוד שנייה אחת ולנו יש יותר מאחת אז הם יפחדו וגם ארצות הברית תגן עלינו אני חושבת
אנונימית
באותו הנושא: