5 תשובות
לא מעט, זה מכובד.
אבל היו הפגנות גדולות יותר.
אבל היו הפגנות גדולות יותר.
לישראל כן, לארה"ב לא ממש
אנונימית
זה מספר יפה בהחלט
מספר יפה מאוד להפגנה
בישראל זה מלא.
תחשוב על זה ככה, יש בארץ בערך 9 מליון אנשים, אם 250000 הגיעו להפגנה אחת זה אומר שאזרח אחד מכל 36 הגיע להפגנה שלך, והיו כנראה עוד הרבה אחרים שתומכים ולא הגיעו.
תחשוב על זה ככה, יש בארץ בערך 9 מליון אנשים, אם 250000 הגיעו להפגנה אחת זה אומר שאזרח אחד מכל 36 הגיע להפגנה שלך, והיו כנראה עוד הרבה אחרים שתומכים ולא הגיעו.
באותו הנושא: