13 תשובות
כן
כן היא ממש חמודה
עדיף לא ללבוש לבן בחתונה..
היא יפה אבל לא עדיף בצבע אחר?
פשוט בדרך כלל רק הכלה לובשת לבן..
היא חמודה
שואל השאלה:
אבל הכלה תיראה מין הסתם יותר יפה ממני
ואין עוד צבע
אנונימית
זה נחמד. אבל למה היית צריכה להגיד את הנתונים שלך ? ( משקל, גובה, גיל)
יפה ממש אבל לא לובשים לבן לחתונה
העיצוב נחמד אבל אל תלבשי לבן ובמיוחד לא שמלה לבנה...
ולא רק מהמסורת אלא גם כי זה ממש חצוף מצדך אם תגנבי לה את הבמה
שואל השאלה:
חחח זו שמלה ממש פשוטה אני חושבת שאתם מגזימים
אנונימית
שואל השאלה:
כי זו שמלה של יותר רזות ואני סבה כזה
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה*
אנונימית