5 תשובות
כי אסור לראות את התכנים שם. זה לא קשור לכיפור... וזה חילול.

מזגן זה נשאר דלוק וזה להרגשה טובה ונעימות. יש הבדל בין מזגן לטלוויזיה.
אל תקח אותי במילים, אתה מוזמן להתסכל בהידברות או בכל אתר אחר

אבל טלויזיה זה לשם בידור ופנאי. מזגן לא, במקום מסוים יש גם כאלו שמגדירים כפיקוח נפש.
כי זה נחשב בידור
מזגן לא נחשב בידור
אנונימית
הנהאה מחילול שבת או חג אסור להשאיר טלוויזיה דלוקה
צפייה בטלוויזיה זה הנאה מחילול שבת/ חג של מישהו אחר.
מזגן זה עניין אחר כי בחשמל יש עניין של פיקוח נפש