6 תשובות
עדיף צנוע, זה יום אחד בשנה וה' שמח מכל מאמץ שתעשי:)
אנונימית
רצוי צנוע
צנוע, לא חייב לבן
אמ.. זאת בחירה שלך תלבשי מה שבא לך
זה לא צנוע חח
ג'ינס זה לא צנוע מצטערת לומר לך
אנונימית
שואל השאלה:
בשבילי זה כן3>
אנונימית