13 תשובות
רוב הסיכויים שהאייל מת, אבל לפני מה שאני יודע, אם קרן נשברת/נחתכת היא צומחת מחדש
פחות או יותר
זה רק אחרי שהוא מת.. וזה אייל.
ואם הוא לא מת רק כורתים את הקרן, הוא לא מת
ואם הוא לא מת רק כורתים את הקרן, הוא לא מת
לא
רק חותכים את הקרן
רק חותכים את הקרן
לא, וזה גם לא קרן של יעל, זה קרן של אייל (לא איל כמו במבי), אייל זה הזכר של הכבשה יעני כבש
אחרי שהוא מת רוב הזמן
וזה מאיילים
כן
ראיתי סרטון על זה ואמרו שזה תוצר לווי משחיטה כי שוחטים אותם בימלא בלי קשר לקרניים
זה רק אחרי שהוא מת טבעי ממה שהבנתי
שואל השאלה:
תחליטו, וגם לחתוך לו את הקרניים זאת התעללות ונגד הטבע
תחליטו, וגם לחתוך לו את הקרניים זאת התעללות ונגד הטבע
אנונימית
אחרי ששוחטים בשביל אוכל לוקחים גם מהקרן או שפשוט אחרי שהוא מת
עושים את זה אחרי המוות כי זה לא כשר עם עושים את זה שהוא בחיים
באותו הנושא: