7 תשובות
אני הייתי הולך הביתה ובהזדמנות מדבר עם החבר.
יש אוליי משהיא/משהו שאת מכירה שגרה ליד? אם כן תלכי אליו
שואל השאלה:
מכירה ליד רק חברים שלו אבל זה לא יצא עכשיו מגעיל שהלכתי ממנו לישון אצל חבר שלו?
מכירה ליד רק חברים שלו אבל זה לא יצא עכשיו מגעיל שהלכתי ממנו לישון אצל חבר שלו?
אנונימית
ממש אל תלכי לישון אצל חבר שלו אוי
שואל השאלה:
אין לי איך הבית שלי רחוק מפה
אין לי איך הבית שלי רחוק מפה
אנונימית
אם יש לך אפשרות תלכי הביתה
נראלי באמת כדאי שתלכי הבייתה, זה מה שהייתי עושה במצב שלך
באותו הנושא: