19 תשובות
היא לא יכולה להכריח אותך, מצד שני זו אמא שלך.
אני חושב אבל שהייתי אוכל, היא צריכה לקבל את זה
אני חושב אבל שהייתי אוכל, היא צריכה לקבל את זה
לאכול בסתר.
איך היא מכריחה שאת נכנסת למטבח מוציאה פיזית? אם כן תלחמי בה רציני לגמרי
אנונימי
היא לא יכולה להכריח אותך, תעשי מה שבאלך מקסימום תקחי אוכל טלפון ומטען לחדר ותיהי שם
להסביר לה יפה, ואם זה לא עוזר אז פשוט להתעלם ממנה ולאכול. היא בטח תכעס, אבל זה יעבור. אני עשיתי ככה. זכותך להאמין במה שאת מאמינה בו.
שואל השאלה:
היא סוג של סוגרת את המטבח, יש מנעולים כאלו על המזווה והארונות ואצלה המפתח היא עכשיו בסלון ואני לא רוצה לחטוף צעקות על כך שפתחתי את המקרר
היא סוג של סוגרת את המטבח, יש מנעולים כאלו על המזווה והארונות ואצלה המפתח היא עכשיו בסלון ואני לא רוצה לחטוף צעקות על כך שפתחתי את המקרר
אנונימית
אז תאכלי בסתר. זה ממש לא בסדר מה שהיא עושה. חכי שהיא תלך ותאכלי.
תנסי להירדם זה יעביר את הרעב נשארו עוד כמה שעות
ושנה הבאה להחביא בראש בתיק או בארונות משהו
ושנה הבאה להחביא בראש בתיק או בארונות משהו
אנונימי
אי אפשר להכריח לא לאכול לא משנה צום כן צום זה לא חוקי פשוט תאכלי
תקחי לך אוכל ותלכי לחדר או שתצאי מהבית לא משנה מה היא אומרת היא לא יכולה להכריח אותך לצום
תלכי לאכול משהו בלי שהיא שמה לב
אני גם במצב דומה אוף אני רעבה וכל המשפחה שלי דתיה
וואו כנל אני רוצה אוכל ואין לי מאיפה להשיג
זאת כפייה דתית, תעשי מה שאת רוצה
זה נקרא הרעבה וזה לא חוקי וזה גם חטא.
אני באמת הייתי משתגעת במקומך, לכי לחברה שלך לאכול אם יש לך אופציה כזאת,
אם אין למי ללכת פשוט תפתחי את המקרר ותאכלי מול הפרצוף שלה ואם היא תגיד לך משהו תגידי שזה חטא מה שהיא עושה והעברות שלה לא ימחקו כי היא מתעללת בך.
תהי חזקה, ושנה הבאה תתכונני ליום כיפור מראש. עצוב שהיא מכריחה אותך זה רק גורם לך לשנוא את היום.
אני באמת הייתי משתגעת במקומך, לכי לחברה שלך לאכול אם יש לך אופציה כזאת,
אם אין למי ללכת פשוט תפתחי את המקרר ותאכלי מול הפרצוף שלה ואם היא תגיד לך משהו תגידי שזה חטא מה שהיא עושה והעברות שלה לא ימחקו כי היא מתעללת בך.
תהי חזקה, ושנה הבאה תתכונני ליום כיפור מראש. עצוב שהיא מכריחה אותך זה רק גורם לך לשנוא את היום.
פעם ראשונה אה?
היית צריכה לקחת אוכל בסתר (כמה חטיפים, כמה מתוקים, למלא בקבוק מים ולהסתיר אותו) לפני כמה ימים ואז להחביא אותו (נגיד מתחת למיטה, בתוך ארגז של צעצועים, עמוק בתוך הארון בגדים, בתוך המזוודה, בתוך קופסת נעליים וכו')
ואז לאחר שיש לך אוכל להתקמפר בחדר 24 שעות. אפשר לצאת מהחדר ב-3 בלילה, להשתין ולחזור. הבקבוק נגמר? פשוט תפתחי את הברז ותמלאי. אי אפשר להבדיל בין כמות הזמן של שטיפת ידיים למילוי בקבוק.
ככה שורדים את זה...
היית צריכה לקחת אוכל בסתר (כמה חטיפים, כמה מתוקים, למלא בקבוק מים ולהסתיר אותו) לפני כמה ימים ואז להחביא אותו (נגיד מתחת למיטה, בתוך ארגז של צעצועים, עמוק בתוך הארון בגדים, בתוך המזוודה, בתוך קופסת נעליים וכו')
ואז לאחר שיש לך אוכל להתקמפר בחדר 24 שעות. אפשר לצאת מהחדר ב-3 בלילה, להשתין ולחזור. הבקבוק נגמר? פשוט תפתחי את הברז ותמלאי. אי אפשר להבדיל בין כמות הזמן של שטיפת ידיים למילוי בקבוק.
ככה שורדים את זה...
את יכולה עכשיו כמה דברים נגיד בהנחה ואין לך אוכל בחדר
ללבוש מעין קפוצון ולהגיד שקר לך טיפה ואז לקחת נגיד תפוח או משהו שהוא לא במקרר
או
לדעת שכולם ישנים בחדרים ולהתגנב לקחת משהו שלא יעשה רעש
ללבוש מעין קפוצון ולהגיד שקר לך טיפה ואז לקחת נגיד תפוח או משהו שהוא לא במקרר
או
לדעת שכולם ישנים בחדרים ולהתגנב לקחת משהו שלא יעשה רעש
עוד אפשרות, לעשות איזשהי בעיה בחדר בקצה הבית, הם ילכו לשם, ואז בדקה שתיים שהם לא במטבח לקחת משהו. אין מצב שכל דבר עם אוכל נעול.
נראה שאמא שלך לא מבינה את המהות האמיתית של יום כיפור. הרי מה הטעם שתצומי אם את לא מאמינה בזה? כל הרעיון הוא לעשות חשבון נפש, לא להרגיש שאת בכלא סתם ככה ולחכות בכיליון עיניים שהצום ייגמר. אם הייתי בסיטואציה דומה, הייתי פשוט קונה מיני מקרר ושמה בו את כל מה שאני רוצה לאכול בצום, סוגרת את המקרר עם מנעול ומחביאה את המפתח.
באותו הנושא: