6 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 15 אני צמה ארבע שנים
אני בת 15 אני צמה ארבע שנים
אנונימית
לא נוראי
לא
זה בסדר
לא זה לא נוראי, בכללי זה לא חובה לצום
זה בסדר גמור לא יקרה לך כלום אם לא תצומי
באותו הנושא: